A weboldal viselkedésalapú reklám cookie-kat használ, az adatkezelésre az Adatkezelési tájékoztatóban leírtaknak megfelelően kerül sor. A MINDET ELFOGADOM gomb megnyomásával a szükséges és a marketing cookiekat is elfogadja. A Beállítások módosításával módosíthatja a cookie beállításokat. A beállításokat a későbbiekben is bármikor módosíthatja a bal alsó sarokban található fogaskerékre kattintva.
 

 

Gyakori kérdések

Rendelés:

Az első rendelés leadása során regisztrálnod kell. A regisztrációkor meg kell adnod a neved, a kívánt szállítási címet, e-mail címedet és telefonszámodat.
Az adatok helyességét bármikor ellenőrizheted és módosíthatod, törölheted jóváhagyás előtt. A belépéshez használt "Felhasználó" azonosító az e-mail címed, míg a "jelszó" egy betűkből és számokból álló kombináció legyen. Ezt a jelszót később megváltoztathatod a baloldalon megjelenő "Adatok módosítása" menüpont alatt.

 

Szállítás:

A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, az ország területén kívülre sajnos nem áll módunkban szállítani. Amennyiben a rendelésed bruttó végösszege 40 000 Ft felett van, elengedjük a szállítási költséget. Értékhatár alatti rendelés esetén szállítási költséget számítunk fel. Rendelésedet bármely napon, bármely időben feladhatod, rendszerünk azt automatikusan feldolgozza és visszaigazolja.
 
A raktáron lévő termékeket általában 3-5 munkanapon belül kiszállítjuk. A csomag feladásáról e-mailben értesülhetsz. Azon ritka esetben, ha a termék kifutó készlet a külföldi gyártónál (pl. kések), akkor esetenként hosszabb szállítási idő is előfordulhat. Ebben az esetben telefonon egyeztetünk Veled.
 
Ha a rendelésed nem Te fogod személyesen átvenni, kérlek, jelezd a megrendelés leadásakor a megjegyzés mezőben, hogy kit keressen a kézbesítő.  A futár munkaidőben (8:00 – 17:00) szállít, ha ettől eltérő igényed van, kérjük, jelezd a megrendelésen. Ha a kézbesítés nem jár sikerrel, az áru visszaszállításra kerül, és a megrendelésedet töröljük.

 

Mit tegyek, ha sérült a csomag?

A küldemény átvételekor a szállítói alkalmazott jelenlétében ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve a sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, a szállítóhoz fordulj reklamációddal. A Böllér-Ker Kft. nem vállal felelősséget a szállítás, továbbítás útján történő károkért.

 

Kapcsolat:

Kérdéseid, javaslataid várjuk a webaruhaz@boller.hu címre. Telefonon is elérhetsz minket hétfőtől péntekig 7:30 – 16:00 óra között a 89/512-596-os számon.
Cégnév: Böllér-Ker Kft.
Cím: 8500 Pápa, Külső Veszprémi út 40.
Adószám: 14557237-2-19   

Az oldal tetejére