A weboldal viselkedésalapú reklám cookie-kat használ, az adatkezelésre az Adatkezelési tájékoztatóban leírtaknak megfelelően kerül sor. A MINDET ELFOGADOM gomb megnyomásával a szükséges és a marketing cookiekat is elfogadja. A Beállítások módosításával módosíthatja a cookie beállításokat. A beállításokat a későbbiekben is bármikor módosíthatja a bal alsó sarokban található fogaskerékre kattintva.
 

 

Gyakori kérdések

Rendelés:

Az első rendelés leadása során regisztrálnod kell. A regisztrációkor meg kell adnod a neved, a kívánt szállítási címet, e-mail címedet és telefonszámodat.
Az adatok helyességét bármikor ellenőrizheted és módosíthatod, törölheted jóváhagyás előtt. A belépéshez használt "Felhasználó" azonosító az e-mail címed, míg a "jelszó" egy betűkből és számokból álló kombináció legyen. Ezt a jelszót később megváltoztathatod a baloldalon megjelenő "Adatok módosítása" menüpont alatt.

 

Szállítás:

A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, az ország területén kívülre sajnos nem áll módunkban szállítani. Amennyiben a rendelésed bruttó végösszege 50 000 Ft felett van, elengedjük a szállítási költséget. Értékhatár alatti rendelés esetén szállítási költséget számítunk fel. Rendelésedet bármely napon, bármely időben feladhatod, rendszerünk azt automatikusan feldolgozza és visszaigazolja.

Utánvét esetén bruttó 350 Ft kezelési költséget számolunk fel.
 
A raktáron lévő termékeket általában 3-5 munkanapon belül kiszállítjuk. A csomag feladásáról e-mailben értesülhetsz. Azon ritka esetben, ha a termék kifutó készlet a külföldi gyártónál (pl. kések), akkor esetenként hosszabb szállítási idő is előfordulhat. Ebben az esetben telefonon egyeztetünk Veled.
 
Ha a rendelésed nem Te fogod személyesen átvenni, kérlek, jelezd a megrendelés leadásakor a megjegyzés mezőben, hogy kit keressen a kézbesítő.  A futár munkaidőben (8:00 – 17:00) szállít, ha ettől eltérő igényed van, kérjük, jelezd a megrendelésen. Ha a kézbesítés nem jár sikerrel, az áru visszaszállításra kerül, és a megrendelésedet töröljük.

 

Mit tegyek, ha sérült a csomag?

A küldemény átvételekor a szállítói alkalmazott jelenlétében ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve a sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, a szállítóhoz fordulj reklamációddal. A Böllér-Ker Kft. nem vállal felelősséget a szállítás, továbbítás útján történő károkért.

 

Kapcsolat:

Kérdéseid, javaslataid várjuk a webaruhaz@boller.hu címre. Telefonon is elérhetsz minket hétfőtől péntekig 7:30 – 16:00 óra között a 89/512-596-os számon.
Cégnév: Böllér-Ker Kft.
Cím: 8500 Pápa, Külső Veszprémi út 40.
Adószám: 14557237-2-19   

Az oldal tetejére